Nuffnang Ads

Monday, September 19, 2011

KAWAN ke macam tue??

Ya Allah,kau kuat kan lah Hamba mu ini.. Sungguh aku xsangka kawan yang ku sangka kan baik dan aku anggap seperti sahabat sanggup berkata sedemikian kepada aku.. Xpa la,. Mungkin nasib aku. Seperti yang ibu selalu cakap,."Rambut sama hitam tapi, hati lain2". Memang betoi kata ibu. Aku seperti terkejut dan masih tidak mempercayai perkara itu. Aku pun xtau untuk kali ke berapa aku menitis kan air mata disebabkan perkara itu. Xsangka gurauan aku jadi cmtue.. Dan Allah itu, Maha Kuasa dan  Mengetahui.. Dia tunjuk kan kepada aku akan hal itu. Kalau x,mungkin sampai sekarang aku xtau pe yang mereka anggap aku nie sebenar.. Really need someone to talk n pinjam bahu someone untuk bersandar. Serius,aku xmampu nak hadapi ye sendiri. Terlalu berat.. 
Ya Allah,Kau kuatkan lah aku untuk hadapi dugaanMu ini.. Amin~

No comments:

Post a Comment

Klik Untuk Duit Poket Kita ^_^