Nuffnang Ads

Tuesday, December 17, 2013

REVIEW PRODUK - LIP TINT IN2IT

Assalammualaikum..

Hai. Aku nak share pasal liptint IN2IT. Bulan lepas aku jejalan kat Watson kat area rumah aku. Macam biasa.. Hehe. Teman ibu aku beli barang. Sebab dia nak cari lipstick. Aku pun tengah usha-usha nak beli lip balm ke pe.. Bulan sebelum tu, aku 'pau' abg sayang aku beli liptint Peripera jenis waterbased. Huhuu T_T. Aku ingat nak beli lagi, disebabkan time tu pun tengah kering, so tak jadi laa. Bila time tengah kering ni, harga barang RM30 pun rasa macam mahal sangat-sangat T_T. 

Tengah jejalan dalam Watson tue, aku terpandang rak IN2IT. Ada jual liptint. Murah pulak tu RM9.90, RM10 laa pada aku. Aku sememangnya suka pakai liptint sebab nampak lip kita macam natural je colornya. Aku pun tanpa pikir banyak, aku amek satu. Aku amek color Strawberry. Time g keje esoknya aku pun try laa pkai. Memang puas hati. Tapi bila dah apply liptint tue, better apply lip balm pulak. Sebab liptint nie macam tak melembapkan bibir aku huhu T_T.

Liptint IN2IT nie de 4 colors semuanya iaitu Peach, Strawberry, Rasberry & Melon. Aku dah ada Strawberry & Peach. Aku nak beli lagi dua colors, Rasberry & Melon. Kononnya nak kumpul koleksi laa.. hahaha =D 



Yang best pulak, liptint nie boleh jugak apply kat pipi sebagai blusher. Sebab dia berbentuk gel kan.. Yang aku beli liptint Peripera water based haritu tak boleh buat blusher. So, ni kalau aku terlupa bawak blusher aku boleh apply liptint ni sebagai blusher. So awesome!!! 


Liptint IN2IT ini juga tahan lama. Tak seperti lipstick yang biasa aku pakai, bila minum akan hilang. Liptint IN2IT nie, kalau aku minum masih ada lagi kecuali kalau aku makan something yang heavy seperti nasi.

Sekian.

Terima kasih sudi baca my entry ^_^ xoxo

^_^

2 comments:

  1. singgah sini.. hm.. pakai produk dia punya blusher je. hihi
    best jgk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hmm, Nieza pon de blusher IN2IT.. Best jgk.. =)

      Delete

Klik Untuk Duit Poket Kita ^_^