Nuffnang Ads

Tuesday, October 8, 2013

STEP 1 - Kursus Kahwin (Masjid At-Taqwa, TTDI)

♥ Assalammualaikum ..

Hi, lama betoi dah xupdate belog. Hihii, busy sgt2. Kononnya laa. Padahal, pemalas nak bukak. kihkihkih. Ok, last week aku g kursus kahwin. Nak kahwin kena pegi kursus dulu, baru la pasni leh kawen. Hahaa. Aku amek kursus kat TTDI je. Dekat sikit dengan rumah aku, lagi pon ramai yg kata kat sana best. Memang betul kata diaorang, memang BEST !! Xmengantok pon. Actually, aku nie bukannya boleh dengar ceramah2 nie, confirm tido laa aku cakap. Sepanjang aku kursus tue, memang best. Tipu la kalau aku kata xde rasa mengantok kan. Tapi, penceramah tue sangat bagos aku cakap ko.. Sebab nya aku cakap dia bagos? Sebab, kalau kitaorang cam dah x layan ceramah dia, dia pandai hidupkan suasana tue balik. Kira nya, dari ko nak terpejam mata nak tido, terus xjadi nak tido. Aku de jugak la search tenet2 sebelum aku daftar tu, feedback ramai kata kat sana best. Kebetulan kawan aku si Hanim tue pon dulu kursus sana. Dah kawen dah pon dia. Hehee..

Kalo nak daftar senang je. Leh g website diaorang KURSUS KAHWIN (klik). Korang leyh daftar secara online atau pon call je Kak Ana, nanti Kak Ana akan minta details korang. Senang kan? Kursus tu 2 hari je pon. Sabtu (2pm-7pm) & Ahad (8.30am-6.00pm). Makan & minum disediakan. Yuran baru RM80.00. Aku pegi ngan abg syg aku. Patot ye, aku pegi bulan lepas, tapi dia aasyik busy je memanjang sampai kne cancelled our kursus. BIla aku marah2 sebab aku terpaksa cancel kan our kursus, dia jawab "keje kuat sebab nak kumpul duit kawen". Sabar je laa aku dengar. Tapi toii laa tue.. Hihiii.

Sabtu aritu aku amek cuti, so boleh laa kitaorang g jejalan kejap sementara nak g kursus. Sebab kena sampai san, pukul 1 tengahari. Nak dijadikan cerita, aku ngan abg syg aku boleh xjumpa KFC kat TTDI tue. Geram betoii laa. Last ye, kitaorang lunch kat PizzaHut je. Hihii.. suka aku, bab mmg aku nak makan Pizza, abg syg sibuk nak KFC.

Okeyh laa, nak buat keje. Bubye, semoga jumpa di entry seterusnya =)

p/s: Gambar untuk comel kan entry hehe ^_^








Sekian, TQ for reading..

No comments:

Post a Comment

Klik Untuk Duit Poket Kita ^_^