Nuffnang Ads

Wednesday, December 11, 2013

REVIEW PRODUK - Penawar Resdung Curcuma Mangga Cure (CMC)

Assalammualaikum.. 

Hai, hari ini aku nak buat review pasal produk CMC. Entry ni dah lama dah taip, tapi xpublish je lagi. Aku dah try dalam sebulan plus. Memang best. Baru 3 hari makan, yang aku perasan aku dah takde bersin2 time pagi. Memang best laa. Kalau tak, asyik bersin2 je pepagi sampai ke opis pon lom okey lagi. Tapi lepas consume CMC nie, memang aku takde bersin2 pagi dah and bila aku makan seafood pun aku dah kurang laa gatai hidung and bersin nya. Kalau tak, pas makan confirm laa hidung aku cam sungai,. Asyik mengalir je hingus nya.. huhuuu T_T.

Ayah aku pernah jugak la suruh aku buat treatment yang asap2 bagai tu kan. Tapi aku taknak. Haha, sebabnya lemas kot!! Semput aku dibuatnya. Dulu masa sekoalah, ibu pernah belikan buat kat rumah, lemas nya xpayah cakap laa.. Bila produk nie ada kat pasaran, bila aku baca testimoni cam okey, so aku try laa dia nya half pack. Produk nie de dua packaging, Half Pack (30 biji - RM45 termasuk postage) & Full Pack (60 biji - RM85 termasuk postage). Paling best, produk nie produk Bumiputera yang pertama menggunakan kunyit putih, halal dan ada kelulusan KKM (NUM KKM - MAL 11060059T).

Packaging CMC

Ramai orang tak tahu yang penyakit resdung nie boleh jadi kanser dan juga boleh membawa maut jika dah terlampau teruk. 
Artikel - Resung boleh menjadi kanser
Artikel - Resdung boleh membawa maut
Sangat takut kan, kalau boleh jadi serius macam ni. So, aku try laa dan ia sangat best dan berkesan. Alhamdulillah. Sekarang, aku boleh makan my favourite food iaitu laksa my mom. Lepas makan, takde dah menderita bersin2, gatai hidung cam dulu lagi. Thanks CMC dan juga pengasas CMC iaitu Puan Faddera Nadea Ed Fattah kerana memperkenalkan produk ini kepada pengidap penyakit resdung macam aku.

Okey, ini aku share info mengenai produk CMC ni :
  • Bahan ramuan dalam kapsul: 
    • Kunyit Putih, Kunyit Gajah, Halia Bara, Bunga Inai Merah (hanya menggunakan campuran semulajadi)
  • Khasiat Kapsul Kunyit Putih :
    • Mematikan perkembangan kanser (Termasuk tanda awal HIV);
    • Mengatasi masalah kewanitaan (Keputihan dan haid yang tidak teratur)
    • Menurunkan berat badan keterlaluan;
    • Melancarkan peredaran darah;
    • Mencegah Barah Angin; dan
    • Mengurangkan nafas berbau dan sakit gigi
  • Larangan penggunaan kepada wanita hamil dan kanak-kanak.
  • Kesan awal penggunaan mendapati pengamal akan sering merasa lawas untuk membuang air, pening dan rasa lesu. Ini adalah proses awal nyahtoksid. Untuk mengurangi pening dan rasa lemas, pengguna Kunyit Putih disarankan mengambil makanan yang bergizi dan vitamin secara teratur serta banyakkan minum air putih.
Ini pula adalah pokok kunyit putih..
Pokok kunyit putih
Pokok kunyit putih

Ini pula adalah testimoni pengguna yang consume CMC.

Contoh Testimoni

Contoh Testimoni



Sesiapa yang nak order boleh laa pegi page CMC Facebook Curcuma Mangga Cure ataupun terus pm Puan Faddera Nadea Ed Fattah. Aku beli dari agent CMC dekat rumah aku je, Bandar Sri Damansara iaitu sis Dina Shah-dania, nie page dia Curcuma Mangga Cure - Sri Damansara. Bila dekat senang sikit, COD je. hehee..

Produk CMC nie aku bagi 5/5. Sebab memang aku takde masalah bersin pagi lagi kecuali cuaca sejuk laa.. Hahaa. Dan paling penting aku dah boleh makan seafood. Alhamdulillah, boleh makan seafood dengan aman tanpa perlu risau hidung akan gatai-gatai lagi. 
Sekian. 

Terima kasih kepada yang sudi baca entry aku ^_^ xoxo


Tuan punya belog nak interprem..hehee  ^_^





Credit to : Faderra Nadea Ed Fattah for info











No comments:

Post a Comment

Klik Untuk Duit Poket Kita ^_^