Nuffnang Ads

Thursday, October 22, 2015

Jejalan & Makan - The Gorpis @Kopi.XOXO

♥ Assalammualaikum 

Hai Korang!!

Korang mesti suka makan goreng pisang cheese kan. Aku nak suggest kan korang try goreng pisang cheese The Gorpis. Aku yang tak suka pisang goreng cheese pon jadi suka.. Sebab pisang goreng cheese The Gorpis memang THORBAEK aku habaq kat hang.. 1st time aku makan, rasa macam makan pisang goreng cicah coklat. Time tue husband aku order flavor coklat. Sedapnya rasa macam cicah goreng pisang dengan coklat plak..



The Gorpis nie ada empat cawangan tau.. Jangan main-main, siap de cawangan lagi.. hehe.. So, korang boleh laa cari The Gorpis yang berdekatan dengan korang. Diaorang nie ada bukak di Kota Damansara, Bangsar, Desa Sri Hartamas & Setapak. Meh aku share alamat/landmark stall diaorang kasi senang sikit korang nak cari :) 

!!! CHECK IT OUT !!!

BANGSAR @KOPI.XOXO
No.3, Jalan Riong, @rumoda.bangsar
dibelakang Petronas Jalan Maarof

HARTAMAS @theh.hartamas
Bersebelahan SHELL atau dibelakang Burger King

KOTA DAMANSARA
Stall di Persiaran Mahogani, bersebelahan Tune Hotel Sunsuria.
Landmark The Strand Encorp Mall/ Sunway Giza

SETAPAK
Stall diantara Columbia Asia Hosp atau NZ Curry House di Jalan Genting Klang

Korang try laa.. memang berbaloi. Dah masuk Jalan-jalan Cari Makan, TV3 tue dah pon.

Jalan-jalan Cari Makan di KOPI.XOXO
Aku kalau pergi kafe Kopi.XOXO, aku suka order EL PLATO. Ada lima flavor. Original cheese, chocolate, white chocolate, strawbery & blueberry. Aku paling suka chocolate & white chocolate. Ibu aku yang tak suka cheese tue pon suka makan goreng pisang cheese The Gorpis ni. Tak terasa sangat cheese tue katanya. Paling ibu suka gorpis white chocolate. 

EL PLATO
Kalau kat cafe KOPI.XOXO takde banyak sangat flavor. Flavor terhad. Tapi, hari tu aku pergi Kota Damansara, ada banyak flavor tapi El Plato takde sebab kat Kota Damansara take away saja. Kat Kota Damansara ada flavor Caramel, Butterscotch. Sedapnya 
Okey laa, lagi aku cerita pasal The Gorpis nie makin tak sabar pulak nak pegi makan. Kang habis basah pulak laptop aku dok meleleh air liuq aku nie haahaa.. Tak sabar ye nak g makan GORPIS :)

Sebelum aku terlupa, ini waktu operasi diaorang.

More information, korang boleh laa click bawah ni:
INSTAGRAMThe Gorpis


Toodles :)



No comments:

Post a Comment

Klik Untuk Duit Poket Kita ^_^