Nuffnang Ads

Monday, May 26, 2014

Review - NOVA 2 in 1 (Curl & Straight)

♥ Assalammualaikum 

Hari ini, rasa macam nak review pasal hair straighter & curler pulak ar. Baru je beli. Hehe. Mungkin dah ramai yang tau pasal benda nie, tapi saja aku nak review jugak dalam blog aku. Hehee. Sharing is caring, kan? Aku baru je beli pon. Tak sampai sebulan lagi guna tapi so far bagi aku okey takde masalah. Yang masalah ye, rambut aku nie degil cikit. Hahaa. Itu bukan masalah product tue masalah sendiri T_T

Motif utama beli sebab senang nak luruskan rambut depan aku je. Hahaa. Pemalas sikit nak blow. Time raya mana laa sempat nak blow rambut cecantik ngan nak wat kerja dapur lagi. Beli je nie senang lagipun 2in1 dah tue comey pulak.
Nak lurus ke nak curl ke, dah senang. Tau je laa time raya, kita baru nak buat rambut kita, ada pulak yang minta buat rambut dia pulak.. Kan dah ganggu tu. So, pakai nie kan senang. 

Okey, nie pulak gambar dari camera aku.

Packaging product
Details product
Straightener
Curler
Lock - for use straighter/curler
Button switch on/off (light - on) 
Straight - before & after
Curl - before & after
Straight & Curl 
Untuk product nie aku bagi 4/5. Bagus sangat, paling aku suka curler dia best. Hahaa. Make sure, korang protect hair korang dengan heat protection sebelum guna apa-apa straightener/curler ok? Ini untuk mengurangkan rambut kering & rosak. Aku pakai serum dari Loreal je. Tu je yang mampu T_T. Nova 2in1 nie comey je, sangat senang laa nak bawak kalau pergi travel ke balik kampung untuk raya nanti. Color dia pulak, girlish sangat, pink.

Kalau korang nak beli, boleh beli dengan Kosmetik Murah Giler Borong. Sis nie baik aw? Lagi pun item yang dia jual takde la mahal sangat. Semua mampu milik sangat-sangat. :)

Straight for my  hair bang & curler for
my hair ^_^ 




Sekian untuk entry kali ini.
Terima kasih sudi baca my entry ^_^ xoxo

1 comment:

Klik Untuk Duit Poket Kita ^_^