Nuffnang Ads

Tuesday, August 12, 2014

Hadiah Saguhati daripada PIXY Malaysia

♥ Assalammualaikum 

Hai korang! Hari tu, aku de join satu contest "Balik Kampung Bersama PIXY". Senang je contest nie, just korang kena snap pic bersama barang PIXY. Ini pic yang aku hantar, memang nie je yang aku guna sentiasa. Takde, susah laa... 

Balik kampung bersama PIXY
Bila aku join contest nie, Pixy Malaysia bagi aku sample penanggal mekap & PIXY Radiant Finish.

Sample 
Hadiah utama yang akan diberi kepada pemenang adalah FUJI INSTAX MINI 8 & hamper produk PIXY bernilai RM70. Aku just dapat hadiah sagu hati je.. Okey laa tue daripada takde.. Hehehe..

Nie laa hadiah sagu hati yang aku terima daripada PIXY.
Thank you ^_^
 Aku memang suka Gentle & Moist Cleasing Lotion Pixy nie. Best tak rasa muka berminyak macam penanggal mekap aku yang sebelum nie. Dah tue mudah pulak tu tanggal mekap especially bahagian mata kan aku pakai eyeliner, mascara. Takde pulak aku nak kena tonyoh/ sental beriya-iya macam penanggal mekap sebelum nie.

Kalau korang nak beli, boleh beli di Watson or Guradian. Aku selalu beli kat Watson hehehe ^_^
For futher info, korang boleh klik Facebook Pixy Malaysia

Sekian untuk entry kali ini.
Terima kasih sudi baca my entry ^_^ xoxo

No comments:

Post a Comment

Klik Untuk Duit Poket Kita ^_^