Nuffnang Ads

Thursday, August 7, 2014

Raya 2014 - Entry Bergambar

♥ Assalammualaikum 

Hai semua. Camne raya korang? Banyak tak dapat duit raya? Hehee. Aku dah besar, dah nak kawen pon. Takde laa dapat duit raya banyak cam dulu kihkihkih tapi dapat jugak laa.. Raya tahun nie, rumah opah aku penuh sebab semua anak cucu balik. Sampai ada yang tido kat balkoni rumah kahkahkah..Kesian.. 

Tahun nie, tak banyak ambil gambar, aku pon tak tahu kenapa T_T. Tahun nie, pic aku sorang pon tak sempat nak suruh adik aku ambil kan.. Sedih nya.. Takpe, janji happy & tetap de jugak gambar. Jom layan gambar. Nama pun entry bergambar ^_^

Nie je gambo family yang dapat amek raya tahun nie..
Rare tak? 

Aku dengan adik aku

Ibu, aku & adik

Ibu & menantu hantu dia.. Hahaa

Ayah takde, kat dapur

Eid 2014

Family Cu

Ibu with Mak Lang Ina

Chik, Ibu, MakLang Ina & Kakak

Chik & Mak Lang Ina

Kakak & Me ^_^

Cousin (Rina & Ain)

Cu, Ibu, Chik - beradik yg rapat dari kecik sampai dah kawen

EID 2014

Family Chik

Anak, Menantu, Cucu
Teh Rahmah & Kamaruzaman

Anak, Menantu, Cucu
Teh Rahmah & Kamaruzaman

Aku & Dia

Perut sudah kenyang, mata pon ngantok. On the way balik rumah
selepas penat beraya di rumah sedara ayah
Ini pulak, cerita raya kedua. Kitaorang jejalan sampai ke Marina Island Pangkor. 

EID 2014

EID 2014

EID 2014

Semua nak bajet hensem hahaha - EID 2014

My Parents

Fefeeling sunset sangat hahaha

EID 2014

EID 2014

EID 2014

EID 2014

Hafis & Ibu

EID 2014

EID 2014

EID 2014
Habis dah!!

p/s: Saya, Aznieza Aznan ingin mengucapkan Selamat Hari Raya kepada semua yang mengenali diri ini & ingin meminta ampun maaf jika ada terkasar bahasa, buat korang terkecik hati tanpa aku sedari. Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin. #kosongkosong 



Sekian untuk entry kali ini.
Terima kasih sudi baca my entry ^_^ xoxo

No comments:

Post a Comment

Klik Untuk Duit Poket Kita ^_^